Acer Aspire 7720G-604G64MN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 7720G-604G64MN op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Ko N 23-11-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 7720G-604G64MN

FF een tweede review: Nu ca. 2 maanden in bezit en ben er nog steeds erg over te spreken. Een geweldig apparaat, lekker snel, veel geheugen samen met een zogenaamde readyboost stick, veel harddisk ruimte, etc etc. Alleen de accu gaat wel erg snel leeg (oke, ik verg veel van dit apparaat), maar dat is vlgs mij Acer eigen.

Ping 25-10-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 7720G-604G64MN

Ben sinds gister in het bezit van deze laptop. Mijn ervaring tot nu toe: werkt super goed, lekker snel. Toetst fijn. De laptop is mooi stil. Helder en scherp beeld. Heb getwijfeld tussen een 15,4 en 17. Ben nu wel heel blij dat ik voor een 17 heb gekozen. Kortom: supermachine voor een mooie prijs!

Marcel Tijdink 18-09-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 7720G-604G64MN

Het duurde even voordat ik van mijn desktop naar een laptop wilde overstappen omdat de meeste betaalbare laptops technisch niet aan mijn desktop kon tippen. Totdat deze 7720G kwam. Onvoorstelbaar snelle machine met dual HD (2 x 320 Gb) en een intern geheugen van maar liefst 4 Gb. Verder een snelle videokaart Geforce 8400 en een dual layer brander. Windows home premium voorgeinstalleerd maar de laptop direct na aanschaf opnieuw geinstalleerd om van alle voorgeinstallerde ongewenste software van Acer af te komen. Daarna was de laptop nog sneller. Haarscherp17 inch. beeldscherm. Laptop is natuurlijk wel wat groot maar je moet 'm ook niet kopen om steeds mee te slepen. Ik heb 'm puur voor thuisgebruik. Tot op dit moment nog geen spijt van dit technisch wonder.